چکيده
هدف از این پژوهش به طور تجربی به بررسی تأثیر فرزندخواندگی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و نوآوری صرفه جویی بر رضایت مشتری در میان بنگاه های کوچک و متوسط کلمبیایی میپردازد و تعیین می کند که آیا نوآوری fruga l نقش میانجی بر رابطه فرزندخواندگی ICT و رضایت مشتری دارد یا نه. یک رویکرد کمی و طراحی مقطعی از طریق مدل سازی معادله ساختاری به کار رفت. برای جمع آوری داده ها از نمونه ای از 145 مالک کسب و کار در دپارتمان بوگوتا کلمبیا از یک تکنیک نمونه گیری تصادفی ساده و پرسشنامه خودآدم استفاده شد. نتایج نشان می دهد که فرزندخواندگی ICT هم بر نوآوری صرفه جویی و هم بر رضایت مشتری تأثیر قابل توجهی دارد. علاوه بر اینe، سطوح بیشتری از نوآوری صرفه جویی رضایت مشتری را افزایش می دهد. همچنین نوآوری صرفه جویی نشان داد که تأثیر میانجی گری جزئی قابل توجهی بر رابطه فرزندخواندگی فناوری اطلاعات و اطلاعات و رضایت مشتری دارد.
تعداد صفحات : 8
زبان : انگلیسی و فارسی
تاریخ انتشار : 2022
فرمت : ورد
ترجمه ماشینی
مبلغ قابل پرداخت 38,300 تومان
برچسب های مهم