chatbot به عنوان یک ابزار موثر برای پرداختن به نمایش داده شد کاربر در خودکار، مناسب ترین و دقیق ترین راه ظهور کرد. بسته به پیچیدگی دامنه موضوع، محققان در حال به کارگیری انواع تکنیک های محاسبات نرم برای ساخت chatbot userfriendly هستند. مشاهده می شود که chatbots جهان را با طیف گسترده ای از خدمات از جمله سفارش غذاها سیل, پیشنهاد محصولات, مشاوره برای بیمه نامه ها, ارائه حمایت از مشتری, دادن کمک های مالی, جلسات برنامه و غیره. چگونه تاکنون ، مدیریت عمومی مبتنی بر خدمات که در آن مداخله chatbot تاثیر بیشتر ، هنوز کاوش نشده است. این مقاله در مورد چت بوت های مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله کاربردهای آن ها، چالش ها، معماری و مدل های آن ها مورد اختلاف قرار می گیرد. همچنین ks tal در مورد تکامل chatbots با شروع از تورینگ تست و قانون مبتنی بر chatbots به هوش مصنوعی پیشرفته مبتنی بر Chatbots (هوش مصنوعی Chatbots). AI-Chatbots در حال ارائه نوع زیادی از خدمات، که این مقاله به دو جنبه اصلی از جمله خدمات مبتنی بر cu stomer و خدمات مبتنی بر مدیریت عمومی تشریح می کند. هدف از این نظرسنجی درک و کشف امکان خدمات customer & public administration based chatbot است. این نظرسنجی نشان می دهد که وجود دارد potentia l بی اندازه در هوش مصنوعی کمک سیستم chatbot برای ارائه خدمات به مشتریان و ارائه حکمرانی بهتر در خدمات دولت عمومی.
کلمات کلیدی Chatbot · هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) · پردازش زبان طبیعی (NLP) ·
مدیریت دولتی · کار خالصعصبی · یادگیری عمیق · درک زبان طبیعی
تعداد صفحات : 38
زبان : فارسی و انگلیسی
فرمت : ورد
ترجمه ماشینی
مبلغ قابل پرداخت 53,700 تومان
برچسب های مهم