آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 14491

جوانان غیر افشاگرانه: یک مطالعه مقطعی برای درک اینکه چرا جوانان افکار خودکشی را برای حرفه ای سلامت روانی خود فاش نمی کنند


جوانان غیر افشاگرانه: یک مطالعه مقطعی برای درک اینکه چرا جوانان افکار خودکشی را برای حرفه ای سلامت روانی خود فاش نمی کنند

چکيده

زمينه و هدف: شيوع افکار خودکشی در نوجوانی به سرعت افزايش میيا یابد و بسياری از دوز های ch به دنبال کمک و افشای ايده خود نيستند. جوانانی که ایده های خودکشی را فاش می کنند، ترجیح می دهند این کار را با همسالان و خانواده در مقایسه با متخصصان بهداشت روانی انجام دهند که به بهترین وجه برای ارائه درمان مبتنی بر شواهد قرار می گیرند. این مطالعه با هدف دندانه دار کردن عوامل کلیدی مرتبط با تصمیم جوانان به، و یا نه افشای افکار خودکشی به پزشک سلامت روانی خود را.

روش بررسی: نمونه ای مبتنی بر جامعه از جوانان استراليائی (16 تا 25 سال) که ايده خودکشی و مهندسی را با يک متخصص بهداشت روانی تجربه کرده بودند، پرسشنامه ای را به صورت آنلاين (513 نفر) تکميل کردند که ويژگی های جمعيت شناختی، شدت افسردگی، اضطراب، پریشانی روانی و ايده خودکشی، اقدام به خودکشی مادام العمر، قرار گرفتن در معرض خودکشی لس را مورد ارزيابی قرار داد. s، ننگ خودکشی شخصی، اولویت بندی مسائل مربوط به سلامت روان، و اتحاد درمانی. برای شناسایی عوامل مرتبط با افشاگری از تحلیل های رگرسیون لجستیکی استفاده شد.

يافته ها: اگرچه نمونه کامل به درمان مشغول شده بود، اما 39 درصد هرگز ايده خودکشی را به کلينی خود فاش نکرده بودند-

cian. کسانی که فاش کرده بودند بیشتر احتمال داشت که اتحاد درمانی بیشتری را گزارش کنند (ننگ خودکشی ORpersonal (OR=1.04، 95٪ CI=1.01–1.06), prioritisation of suicidal ideation (OR=1.04=.24, 95٪ CI, 95٪ CI===1.02–1.06)0.14-0.42), , ,

و سابقه طول عمر اقدام به خودکشی (OR=.32، 95٪ CI=0.18-0.57). شایع ترین دلیل افشا نشدن این نگرانی بود که محرمانه باقی نخواهد ماند.

نتیجه گیری: این یافته ها بینش های جدیدی را در مورد اینکه چرا جوانان ممکن است با افشای ایده های خودکشی، با وجود دسترسی به یک مرد متخصص بهداشت تال، و ایجاد شواهدی برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری های تمرینی و توسعه استراتژی های پیشگیری برای حمایت از جوانان برای خودکشی به دنبال کمک نبرند، ارائه می دهد.

واژه های کلیدی: پیشگیری از خودکشی، خودکشی جوانان، افشاگری، متخصصان بهداشت روانی

 

ترجمه ماشینی 

فرمت : ورد 

تعداد صفحات : 11

سال انتشار : 2022

زبان فارسی و انگلیسی


مبلغ قابل پرداخت 38,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 144

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "درسی دانلود" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما